3 cafenele unde trebuie sa ajungi daca treci prin Oslo

 In Oslo am fost mai mult pe graba, dar chiar  si in graba... mi-am facut timp sa descopar energia cafenenelor norvegiene. Iata trei recomandari de cafenele - care mi-au ramas in suflet.

Espresso House Nordre Gate

Daca esti in trecere prin Oslo si vrei doar sa bei o cafea, sa mananci  un desert bun sau sa te bucuri de un sandwich cald, intra la  Espresso House Nordre Gate - pe Nordre Gate 18. Situata pe colt, cu vedere la strada, la trecatorii linistiti si la bicicletele care merg in ritm calm, fie ploaie, fie vant, cafeneaua Espresso House Nordre Gate este un loc primitor, cu preparate rapide, extrem de delicoase,
linistit si perfect sa-ti tragi sufletul sau te incalzesti - dupa o plimbare lunga.Pe mine m-au cucerit locurile de la fereastra, ziarele aflate pe mese, cu aspect vechi, de anii 40, si ciocolata calda mare, cu lapte, rom si stelute de frisca.

Cafe Sara

La doi pasi de Espresso House Nordre Gate gasesti Cafe Sara, un loc care, din recomandare in recomandare...nu trece nevizitat. Mie nu mi l-a recomandat nimeni, eu am ajuns acolo dupa o plimbare in care m-a luat vantul pe sus. Abia dupa ce le-am povestit oamenilor de pe acolo despre el..am aflat ca e exceptional. Si chiar este! Desi nu am mancat, am intrat sa beau un ceai traditional, si desi nu erau mese libere, am fost extrem de frumos primita si asezata la o masa lunga, ocupata de trei studente. Nimeni nu mi-a spus ca nu sunt locuri, nici ca nu pot ocupa daca beau doar un ceai, nici alte scuze. Mi-au spus ca doar ca singurul loc liber e cu alt grup de prietene, la o masa lunga. Si am zis" OK. Am baut ceaiul, am stat linistita, ams chimbat doua vorbe cu tinere venite la studii in Oslo, originare din Africa, in cautarea unei vieti mai bune, apoi am plecat. Cafe Sara este un loc in care viata pulseaza in aer. E putin mai agitat, e mereu zumzet, e mereu plin, e boem, aminteste de perioada Belle epoque, e
minunat!


Peloton

Peloton are o energie care te atrage in interior si te face sa uiti cat e ceasul. E un loc simplu, foate modern, tineresc, cu decor si stil urban, cu preparate rapide, deserturi si bauturi. E locul perfect in care sa vii sa lucrezi, sa citesti o carte sau sa te intalnesti cu prietenii.


Foto. Pinterest

Hai in Oslo!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un ceai cu poveste, va rog! BERNSCHUTZ&Co. Tea Hub&more.

Jucarii handmade cu suflet

Aici, Radio Vacanta! Muzica pe care o ascultam in anii '90 pe litoral. Iti amintesti?