Cel mai frumos cadou de ziua mea


Vine ziua mea, DA, nu scrie pe Facebook, e secret de stat, nu stiu decat cei apropiati, prietenii, nu-mi place sa afisez pe Facebook cand e ziua mea, primesti o multime de urari aiurea, doar pentru ca au vazut toti din lista,in coltul din dreapta al profilului, ca e ziua ta. Daca nu afisezi..primesti de la cei care stiu oricum, care conteaza, pentru care contezi, care isi amintesc sau care nici macar nu uita. Asadar, da, imi tin ziua la secret. Mereu. Sau…doar mai ferita de mediul online. Nici in scoala nu-mi placea sa merg cu bomboane, sa mi se cante La multi ani si asa mai departe. Ziua mea e un eveniment destul de discret, de cand ma stiu, sarbatorit intr-un cadru mai… restrans.

Ce-ti doresti de ziua ta?

Lumea ma intreaba: Ce-ti doresti de ziua ta? Ce vrei sa-ti iau de ziua ta? Ce cadou sa-ti cumpar de ziua ta? Nu stiu, nu e ceva la care sa tanjesc tot anul..si sa astept sa primesc de ziua mea. Ma bucur la orice..oricum, daca primesc ceva. O carte, un pix colorat, betisoare parfumate, un ceai, o agenda stralucitoare,lucrurile astea ma bucura, dar nu am asteptari extraordinare, nu-mi doresc ceva anume.Mai devreme sau mai tarziu…reusesc sa-mi fac toate cadourile pe care mi le doresc, daca e cazul. Dar ma feresc sa ma leg de lucruri materiale, de obiecte, de bunuri, de chestii fizice, trecatoare.Vezi aici cateva idei despre viata.

Cel mai frumos cadou de ziua mea

 Cel mai frumos cadou de ziua mea e ceea ce am deja:  viata, familie, iubire neconditionata si libertate deplina – lucruri de care, din pacate, tot mai putini beneficiaza cu adevarat (sau le confunda cu compromisurile, prejudecatile si obligatile). Daca reusesc sa ma bucur in continuare de viata, de familie, de iubire, de libertatea de a fi eu, de simplitatea si firescul lucrurilor nedescoperite de prea multi, atunci ziua mea in fiecare zi, iar cadoul perfect nu mai exista in capul listei. Cel mai frumos   
cadou pe care ti-l poate face cineva..e sa te vada, sa te accepte si, la final, sa te iubeasca pentru exact ce esti, fara asteptari ieftine.

Cel mai frumos cadou pe care-l poti primi de ziua ta …e un ceai la care sa povestesti despre realizarile,bucuriile si amintirile culese, cu toti oamenii care conteaza cu adevarat in viata ta. E o poza cu magnet pe care sa o lipesti pe frigider. In care nu conteaza prea mult cu ce esti imbracat sau cum iti sta parul. La fiecare aniversare imi doresc sa descopar ca, in anul care a trecut, am facut o multime de lucruri, am invatat multe lucruri noi, am experimentat, am adunat amintiri frumoase, am cunoscut oameni extraordinari, am descoperit si mai multe despre mine, m-am imbunatatit, am evoluat (cat de putin), si mi-am pastrat curajul  de a gandi singura, cu toate riscurile aferente.  Poti face orice, oricand.(vezi aici) Piedicile ni le punem singuri, e testat, deci chiar asa e! Varsta e doar un numar, un numar care nu inseamna nimic, cat timp esti sanatos, ai viziune si curaj. E un numar care nu poate spune ca nu ai voie sa faci anumite lucruri,  pentru ca e prea tarziu sau prea devreme. Daca traiesti la capacitate maxima fiecare zi, 
atunci e chiar posibil sa uiti cand e ziua ta, cati ani implinesti si cate trebuia sau ar trebui sa faci - conform cu statisticile. Atunci…o sa fii, pur si simplu. Si o sa fie excelent.


Mi-am pastrat nebunia de a face lucruri despre care altii imi spun ca nu pot, nu am cum, nu se mai preteaza.

Atunci imi ies cel mai bine, reusesc, sunt extraordinar de motivata! Nu exista o varsta pentru a face ceva sau o varsta pentru a NU mai face ceva.

De ziua mea

De ziua mea vreau sa-mi numar bucuriile, nu cadourile, oamenii din jur, nu anii. Sa fiu si mai motivata sa am un an mai bun decat cel precedent. Sa privesc lumea si viata… si mai deschis. Sa fac tot ce tine de mine sa fie frumos. Sa ma bucur de oamenii dragi, sa  scriu, sa-mi duc planurile la final, sa revin la balet, sa-mi aleg cu mai multa atentie proiectele de scena, sa-mi gestionez timpul si mai bine, sa fiu mai M.A.T.I.N.A.L.A (am zis). Restul… face Divinitatea.

Viata mi-a oferit de toate, pe toate planurile: si bune, si mai putin, si extraordinare. Multe nasoale, dar si mai multe extraordinare: familia perfecta, iubirea neconditionata si arta - privilegiul de a cobori in mine si a descoperi stari si profunzimi despre care ceilalti nici nu banuiesc ca ar exista in om. Nebunie curata!

Mi-am gasit energia sa scriu despre asta - pentru ca am tot fost intrebata de cadouri si simt ca oamenii asteapta in spatele meu sa vada la ce ma uit in vitrine 😀 ca sa stie ce sa-mi cumpere. Well, nu dati banii pe prostii, luati bomboane la copii! 💛
Sau, daca va dau banii afara din casa...vorbiti cu Nightwish pentru un privat party\concert. Atunci..mai negociem :D
#30

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un ceai cu poveste, va rog! BERNSCHUTZ&Co. Tea Hub&more.

Jucarii handmade cu suflet

Aici, Radio Vacanta! Muzica pe care o ascultam in anii '90 pe litoral. Iti amintesti?