Jucarii handmade cu suflet

Handmade-ul, o pasiune pe care tot mai multi o transforma intr-un job serios, o modalitate excelenta de a oferi un strop de viata si de personalitate fiecarui obiect. Handemade-ul scoate din anonimat lucrurile realizate la norma si le introduce in randul celor cautate pentru povestea spusa. Despre handmade sunt multe de spus, iar cei care isi investesc astfel timpul... sunt cei mai in masura sa povesteasca despre sufletul pe care-l cos in fiecare obiect lucrat.

Citeste un inteviu ralizat impreuna cu doamna Ligia Nechifor, artist handmade.

Cine se afla in spatele lucrurilor create cu atata pasiune si imaginatie?
Artist handmade Ligia Nechifor:  Ma numesc Ligia Nechifor, am 59 de ani, de curand impliniti - si sunt din Campina.
Cum s-a nascut ideea de a realiza astfel de obiecte hand-made – pana a urma creative si educative?
fb-jucarii-copii.jpg 
Artist handmade Ligia Nechifor: Obiecte hand-made am lucrat toata viata, insa, in mai 2016 am avut o propunere de a-mi dedica timpul liber jucariilor hand-made. Timp de aproximativ 2 ani am colaborat cu o doamna din Bucuresti, care chiar are inregistrat un brand pentru jucarii hand- made. De aici s-nascut pasiunea pentru aceste minunatii.

Ce inseamna pentru dumneavoastra munca aceasta…a hand-made-ului?

Artist handmade Ligia Nechifor: Pasiune pura si dedicatie din timpul meu aproximativ 80%. (daca s-ar putea, as dedica 100% din timpul meu!)

Unde va gasiti inspiratia?

Artist handmade Ligia Nechifor: Am multa imaginatie, dar ma inspira tot ce e frumos: cand vad un copil, imi imaginez deja care
ar fi jucaria potrivita. O sursa de inspiratie este si site-ul Amigurumi.

 Este apreciata munca unui artist hand-made? Cum primesc oamenii minunatiile pe care le faceti? Eu am fost cucerita de carticica educativa cu animalute.

Artist handmade Ligia Nechifor: Oamenii, in general,  apreciaza foarte mult: cu laude si cuvinte frumoase. Sunt constienti ca munca de pusa este una enorma, iar jucariile handmade sunt poate cele mai bune (sanatoase) pentru copii. Problema intervine atunci cand munca hand-made trebuie valorificata, material (financiar) vorbind.

Handmade-ul, hobby sau bussines?

Artist handmade Ligia Nechifor: Daca nu constituie un hobby, nu poate fi bussines.

Va prezentati la targuri, unde lumea sa poata avea acces la ceea ce creati?

Artist handmade Ligia Nechifor: Este un proiect pe care il vreau realizat cat mai curand.

fb-jucarii-handmade-fetite-baieti.jpgVa rog sa-mi spuneti care sunt lucrurile pe care le realizati cel mai frecvent, ce va place cel mai mult sa faceti si cat dureaza sa duceti la final o astfel de mini-opera de arta hand-made?

Artist handmade Ligia Nechifor: Cele mai multe mini-opere (cum le spui tu, Sorina) lucrate au fost papusile si animalutele. Prind drag de fiecare lucru realizat si ma despart cu greu de ele atunci cand trebuie trimise copiilor.
In functie de complexitatea jucariei se masoara timpul de lucru: cam 2-3 zile pentru cele mai complicate.

Vindeti parte din ceea ce realizati? Daca exista cineva interesat, unde va poate gasi?

Artist handmade Ligia Nechifor: Da, primesc comenzi si ma puteti gasi pe pagina de Facebook “With love, Yaya!”. Va astept sa vizitati pagina si sa dati si like acolo unde simtiti. De asemenea, primesc sugestii si idei creative!


Gasesti interviul si in revista online FemeiaStie.ro 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un ceai cu poveste, va rog! BERNSCHUTZ&Co. Tea Hub&more.

Aici, Radio Vacanta! Muzica pe care o ascultam in anii '90 pe litoral. Iti amintesti?